twixenblue.reismee.nl

Sponsoractie: de afwikkeling

Hallo allemaal!

Inmiddels zijn we al weer 1,5 week thuis en weer redelijk bijgekomen!

Vorige week dinsdag hebben we nog een hele mooie donatie honden -en kattenvoer mogen ophalen voor dierenasiel Genk! En er komt nog wat! Voor nu waren ze al super blij met een halve auto vol voer.

De sponsoractie heeft, dankzij een leuke laatste donateur, precies 2200€ opgebracht. Hier ging nog 5% platformkosten af. Omdat we in België wonen gelden voor bepaalde platforms zoals bijv. GoFundMe andere tarieven. Maar met netto bijna 2100€ mogen we heel blij zijn! We hebben het als volgt verdeeld:

Dierenbescherming Nederland: 20%

Dierenasiel Genk: 40%

Dutch Cell Dogs: 40%

Het geld voor de Dierenbescherming is alleen voor de asielen bedoeld en bij het doneren kun je dit aangeven/selecteren. Indirect komt er natuurlijk meer geld bij hen terecht aangezien Dutch Cell Dogs honden van de Dierenbescherming traint in hun programma's.

Nogmaals ontzettend bedankt voor jullie giften en steun! Wil je asieldieren op een andere manier steunen dan kan dat ook zo:

*laat je eigen huisdieren steriliseren zo voorkom je oepsnestjes en overpopulatie.

*heb je oude dekens en handdoeken? Doneer ze! Kan er weer fijn gepoetst en geslapen worden. Er worden namelijk ontzettend veel doekjes gebruikt tijdens het poetsen.

*ben of ken je iemand die op zoek is naar een huisdier? Kijk eens op ikzoekbaas.dierenbescherming.nl of de site van een lokaal asiel. Zij kunnen jou koppelen aan het perfecte maatje!

*volg, deel en like posts van asiels ook zo bekendheid en bewustzijn te vergroten.

Frank

Hallo beste Dierenvrienden

Nogmaals van harte proficiat met het behalen van jullie gestelde doelen en ook voor de dagelijks updates van jullie belevenissen en foto's .
Ben blij dat jullie alweer enigszins bijgekomen zijn rust maar goed uit en gebruik de tijd voor het maken van nieuwe plannen en spannende avonturen .

Ik ben trots op jullie ,

Liefs Frank

Cécile, logeeradres Sittard

Proficiat met het behaalde resultaat, daar mag je trots op zijn.
En 'de beestjes' zin jullie dankbaar -:)

Karin en Una

Marian van der Loop

Hoi Cas en Steffi
Dankjewel voor deze laatste update en alle tips.
Fijn dat de tocht zo’n mooie opbrengst had.
Hartelijke groet
Marian